31 marca 2013

Jajko Niespodzianka

Kochani, dziś mamy dla Was tzw. jajko niespodzianka, a raczej jajka, ehem, w postaci, oczywiście, manhw! Dlaczego akurat niespodzianka?
Heh, może dlatego, że przygotowałyśmy dla was świetnego one-shota (propozycja naszej kochanej i pracowitej Kyouko), a może dlatego, że dawno u nas nie było, aż tyle rozdziałów ^^ Starałyśmy się szybciutko i jak najwięcej zrobić, a więc co myślicie? Troszkę czasu w to włożyłyśmy. Chcemy również złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia, aby te święta były radosne i pogodne! Aha! I żeby w końcu zawitała wiosna...! Zapraszam do czytania i komentowania!


                            Crazy Girl Shin Bia Ch. 43 <- koniec 9 tomu
                              Dear My Girls Ch. 27 <- koniec 7 tomu 
                            Honggane Ch. 10 <- koniec 2 tomu
                            Looking for the Princess Ch. 17 <- koniec 4 tomu
                             The Bride of the Water God Ch. 54 <- koniec 7 tomu


8 komentarzy:

  1. Jeszcze raz domo arigato za tyle nowych, świeżutkich rozdziałów! ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie i wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle wspaniałości dziś otrzymalismy. Wielkie dzięki za waszą pracę . :) Wam również zyczę Wszystkiego co najlepsze Gorąco pozrawiam. Nie dajmy się zimie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To moja pierwsza aktualka. :D Jak pewnie większość, [o ile nie wszyscy] trafiłam do was przez centrum -m. Czytam Crazy Girl Shin Bia. Ogromnie ucieszyłam się z kolejnych rozdziałów. Bardzo dziękuję, że dzielicie się z nami Waszą ciężką pracą. Z pewnością przeczytam też wasze tłumaczenie The Bride of the Water God - ale dopiero gdy skończycie - bo słyszałam iż można zgubić wątek. Z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromnie dziękuję za waszą ciężką pracę !~! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dear MY Girl <3 Modliłam się o to <3 Przed spowiedzią <3 I MOJE MODLITWY ZOSTAŁY WYSŁICHANE <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Crazy Girl Shin Bia chapter 36 w dziale pobierz jest błędny. Tzn nie przetłumaczony. Dałoby się to poprawić? Proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie mi się pomyliło, potem poprawię swój bład a jak na razie podsyłam link do prawidłowego http://www.mediafire.com/?s9c97dyd2mqb0ql ;)

    OdpowiedzUsuń

Cute Onion Club - Onion Head