14 lutego 2013

Szczęśliwych Walentynek Kochani!

    
    Kochani, późno dodaję aktualkę, ponieważ niedawno wróciłam ze szkoły, więc bardzo przepraszam, lecz ważne, że jest, prawda?
        Dzisiejsze rozdziały na aktualce zawdzięczacie: tłumaczce Kyouko, typesetterce Haineko oraz... naszej nowej edytorce- LiiLuu, która jest pełna zapału w swojej pracy,
oby zawsze tak było! P.S. Nie zapominajmy oczywiście także o naszej korektorce- Fleur, która powyłapywała błędy i je poprawiła! 
       Oczywiście każdy w naszej grupie stara się jak może, lecz jak wiadomo szkoła, praca nam na to nie pozwala...  
       To tak na wstęp ^^ Zapraszam do czytania!
     Looking for the Princess Ch. 11
     Looking for the Princess Ch. 12
     Looking for the Princess Ch. 13 <- koniec 3 tomu
                                                                                                                        Honggane Ch. 07

6 komentarzy:

  1. Same słodkości na walentynki, już zabieram się za kosztowanie. Dzięki wielkie Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Kiedy dodacie nowe rozdziały? Szczególnie chodzi mi o m BOTWG ^-^
    Pozdrawiam i życzę Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,
    pisałam w shoutboxie obok, ale nie ma sprawy, powtórzę jeszcze raz:
    jutro na pewno zrobimy aktualkę i BOTWG na pewno będzie :)
    Pozdrawiam i również życzę Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorki, nie widziałam info w SB, ponieważ weszłam z tel ^^'. Dziękuję za odp. i aktualke :D

    OdpowiedzUsuń

Cute Onion Club - Onion Head